18 April

Hejsan, nu har jag inte skrivit på ett tag för att jag inte har haft tid och inte orkat. Men nu tänkte jag skriva lite ;P
Idag så har hanna fest :D Det ska bli skitkul!!! så igår gick vi och skulle leta efter klänningar men det slutade med att vi kom till gamla stan hehe. Efter åkte vi till sofia och hade picnik i hennes rum :P Vi orkade inte inte gå längre :D
Efter åkte jag hem och gjorde ingenting.
Men här kommer lite bilder på vad jag har köpt dom senaste två dagarna :)



Ett hårband som jag har köpt

Ett par skor som jag har köpt

Ett par till solglasögon som jag har i vita fast dom här e ju svarta
sen har jag köpt ett par byxor men dom fick inte komma med på bild xD
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0