Dagen efter!

Hej!
Idag så hade vi sov morgon till 9.15.
Fast igentligen så hade vi gympa men vi orkade inte det!
Jag var sjukt trött fast jag kom i väg i tid men väl på tunnelbanan så skulle tunnelbanan vila i en kavrt!
Så jag kom typ 10 min försent:(!
Men efter skolan så var jag och erica jätte sugna på en kaffe cooler! Så vi gick in på en 7-eleven!
Men det skulle vi inte ha gjort för vi fick värdens socker chockXD
Och flummade oss fram på gatan våran kommpis som var med skämmdes näsan av sig!
Men nu har jag druckit te och ska gå och göra i ordning mig!
kram
hanna

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Önskar dig en fin fredag!

Kram

2009-04-03 @ 14:13:32
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0