Dancing,Tårtkalas & Påskkycklingar!

Jaa,så såg min udda vecka ut.Måndagen och tisdagen rann fötbi.Onsdagen gick ut på dans.Soaén gick bra! Sedan på torsdagen fyllde min kära broder 19 så då hade Tårtkalas minnsan!Och igår så äntligen fick man Påsklov! Känns så underbart.Sedan är det inte så jävla många veckor till SOMMARLOV! Idag ska jag och min familj bege sig till någon herrgård för att fira min mormors födelsedag med kusiner och alltDet tråkiga ät att truppen tävlar idag,och jag kan inte vara ed och köra.Menmen inte så viktig tävling iallafall.Sedan åker vi vidare till landet.Katten ska med och bo på hotell.Ja,det får vi vll se hur det går.Smuggla in honom på ngt sett :) Så jag kommer inte kunna logga på hela påsklovet..
Men GLAD PÅSK!
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0