FLUMMMM XD

hejsan, nu har jag inte skrivit för att jag har har varit borta och så och så har jag varit på hannas fest asså skit skul fett flummiga var och sov typ inget hahah XD
idag var jag med sofia på stan och självklart kunde jag inte låta bli att köpa något så det blev en liten väska men nu kommer lite bilder OBS!!! farligt fula :P















hahah så himla kul okej kanske lite väl mkt bilder men jag kunde inte låta bli heheh bara typ as fula bilder på mig och sofia men ändå :P sista bilden e typ 5 på morgonen och vi hade precis gått upp och rostat bröd och hämtade chips och sen hämtade vi loka också heheh alla andra som sov blev inte så jätte glada direkt :S
kram Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0