Hurra för våren!

Nu är våren kommen jippy!!
Men trotts alt så är det ju april och plötsligt så blir det kalt!
Aja om det blir så så blir det så!hehe!
Men i dag så var det i alle fall varmt.
Efter skolan så åkte sofia och erica och en anna kommpis hem till mig!
Och när dom kom hem så började dom smaska i sig hela min anka som jag vann på soarén + en smoothie .
Och sen smaskade vi i oss några vofflor.
Så nu blir det ingen middag för mig och jag tror inte att det blir något godis för mig!
Men nu har dom gott så nu har jag påsk låv jag har  inte jag ska göra då fast erica ska kanske hit på måndag!
Men nu ska jag börja lite försiktigt att städa mitt rum:(
Eller inte för det är ju fredag men jag måste ducha för jag är helt smustig av alt sot på gatorna!
Ha det gutt!
kram
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0