Saorén är över!

Hej! Nu har jag kommit hem från våran soaré!
Ja det var jätte kul och det gick väll bra.. Jag fick ett paraply i ansiktet när vi dansade men det gick bra! 
Men jag kan inte säga att något gick fel!
Nej tvärt om jag skämmde ut mig helt!
Ja på en soaré så ska man ju ha ett lotteri och såklart så köper mamma linnea pappa och mormor en varsin lott!
Och gissa om dom vann och det var dom inte tysta om!Mamma blev så glad när hon vann så hon stälde sig upp och jublade vädingt högt!
Och mormor gjorde samma sak!
Så hela familjen högström vann och jag fick inget:(!
Men jag är inte ensam om att skämma ut mig!
Min kommpis clara var typ konferencié (vet inte hur det stavas)
och hon skulle presentera ett nummer och sa fel grej och micken slutade funka så hon skulle ta sin brors mick som också var konferencié och sen sa hon att dom skulle spela basflöjt så alla skrattade högt!
Jag skrattade högst!hehehaha!Okej ni kanske inte fattar något men det var kulXD!
Nu har jag duchat av mig alla hårsprej och det fins inga voffel lockar i håret sminket är borta och jag sitter och dricker te framför datorn kan det bli bättre?svar:nej!!
Ha det gutt kram
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0