VÅR

Hallihallå, idag har jag och hanna typ plockat ogräs i skolan men det ser ut som fina små blommor ju så vi var tvungna :S Ja vad har jag gjort mer.. Juste det första timman fick vi hål timma så himla skönt asså. Så då hade vi 40 min "rast" eller vad man ska säga. Idag så slutade vi halv 4 så efter gick jag hanna och clara till tengan innan gitarren som gick skit dåligt jag fattar nada liksom men här kommer lite bilder. Föresten så har det ju varit rätt varm ute och på tv så sa dom att det skulle bli typ 17 grader eller något sån imorgon så vi får väll hoppas på det :P Bara så att ni vet så e det exakt en månad tills jag fyller år nu xD

"Ogräset" eller "blommorna" eller vad man ska kalla det för

Lilla djungeln som jag kallar det för heheh :P

Hanna

Jag och clara hittade ett gulligt träd med sånna här blommor på :D
Kram
Erica

Kommentarer
Postat av: vicci

fin blogg!

allt bra?

2009-04-25 @ 00:57:36
URL: http://wlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0