091702

Hej!! Idag har det varit en vanlig tråkig dag ja den var extra tåkig för vi hade rumänien téma!!! tråkigt!!!! ¨
Sen har det varit lite så bråkigt i dag men inget stort!!!
fast lite flummigt var det ändå!!
jag skrev i går men den försvan "mystiskt" så jag tar om min önskelista
1 en mobil men jag vill inte ha den som min pappa vil att jag ska ha!! Och pappa vill inte att jag ska ha den som jag vill ha!!! 2.system kamera fast är inte så säker på vilken jag vill ha?!
3.lite käder är altid var och en väska från asos den är brun men guldig skedja!!
Och jag har fortfarande inte fortt min dator än!!! jag blir galen och alt är soklart mammas fel!!!
men nu ska jag göra en smothie men erica!!
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0