magsprängd erica

hejsan.  idag har vi haft nån konstig dag i skolan för vi fick äta godis och läsk och jag som har godislöfte fick äta godis och blev då jätte glad :P så jag köpte jätte mkt godis och sen köpte jag och sofia också en coca cola kanske inte så jätte smart för att jag och typ hanna och sofia höll på att dö för att vi åt så mycket godis men ikväll ska jag träna lite smått hemma från styrkan som sofia gjorde åt mig :P men sen på vägen hem så köpte jag 2ljus hållare till min pappa som fyller år imorgon! kan tyvär inte lägga in nån bild på dom för dom är inslagna. på vägen hem träffade jag en kompis till min familj så jag fick då ta hand om en lite gullig bebis i typ 10 min. men nu e jag ju hemma och jag vet inte va jag ska göra?? kanske ska börja med föredraget osm ska vara klart innan sportlovet :S och imorgon ska jag till tandläkaren vet faktist inte vad jag ska göra där men får hoppas på att det blir ett bra resultat.
Kram kram
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0