SPORTLOV

hej! nu e det äntligen sportlov och det e frihet :P ska bara vara hemma och slappa så det blir väll en hel del bloggande men idag i skolan hade vi nån konstlig speldag oc det va värkligen plågande asså jag tror ingen tyckte att det var kul! sen på rasten så krossades ett fönster, ja då hände väll något iallafall sen åkte jag och sofia hem till hanna och gjorde pannkakor mums :P sen åkte jag jag och nu har jag precis delat upp exakt lika mkt godis i varje godispåse det var faktist rätt avanserat :P (pappa har fest imorgon) så det blir väll full fart imorgon så slapp får det väll bli på söndag istället.
idag körde jag också det elektriska spelet som man får en stöt i det var skit kuuul :D
Ha det bäst
Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0