fÖr myCkEt AtT GörA!

Hejsan och sorry för dålig upptadering.Har så otroligt mkt att göra nu.Föredrag,Engelska prov,matte,NO,gympan,och en nu soaré som ska vara KLAR om 3 vekor.Jippie.Efter skolan idag drog jag och erica en snabbis på stan och checkade lite kläder som kanske ska med hem på fredag.Sedan möte jag upp Emma på hötorget och vi gick och käkade på donken.
Sedan träning som gick rtt dåligt igentligen men som ändå var så rolig.Alla var glada och peppade varandra mer än någonsin! det är ju kul!Nu har jag duschat och missen sitter och sover i mitt knä.Ska göra mackor och varm choklad nu.Sedan en massa plugg at ta itu med.Ha det super
sofia

Kommentarer
Postat av: Mathilda

DET ÄR KUL MED GLADA MÄNNISKOR! speciellt sånna man gillar..

2009-03-12 @ 19:20:49
URL: http://mathie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0