Fredag!

Veckan går så fort... det är helt otroligt vad livet går fort!
Jag jag var ju liksom fem i går eller not!
Fast i bland går det riktigt långsamt!
Ja t.ex när man ska lära sig en dans när man inte kan dansa så går det skit!
Och det blir inte lättare om det fins folk som dansar jätte bra som hela tiden visar hur det ska vara och det ser jätte bra ut men när man själv ska pröva så ser det inte presis lika dant utxD
Men äntligen så är det fredag nu sitter jag upp i mitt vardagsrum och äte glass,en riktig freda kväll!
Snar börjar let´s dans jag hoppas att laila och morgan  kommer till final!
Vilka villl du ska gå vidare?
Aja hoppas att ni får en jätte bra fredag
kramis
hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Let's dance hanna

2009-03-22 @ 10:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0