FYLLER ÅR IDAG :P

Hejsan idag kom jag hem från new york och jag fyller år :D Jihaaa. Så idag har släckten varit hemma hos mig och firat mig. Jag fick pengar, alltid bra att ha :P Ett thomas sabo armband. lite blommor. Saker från the bodyshop och en SYSTEMKAMERA fatta vad jag blev glad jag ville bara skrika!!! Men efter alla hade gått så cyklade jag och emilia hem till henne och hämtade hennes systemkamera, sen fotade vi en liten stund innan emilia fick en fluga i ögat...
Sen passade vi på att kasta lite kottar på några tonåringar och så. Men så har vi ju också hunnit med andra saker också men här kommer lite bilder.

Min tårta, mumms :P


Emilia

Ett foto från idag

Födelsedagsbarnet själv
Ha det bäst
Erica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis kram Johanna

2009-05-24 @ 12:31:44
Postat av: Emilia

mohahah, vad snygg jag e (; <3 hehe ;D



sjuttioelva.blogg.se

2009-05-25 @ 20:36:02
URL: http://emiliapicture.blogg.se/
Postat av: naomi

fina bilder :)

2009-06-04 @ 19:01:20
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0