I'm sick

Neej,känner ni vet att man håller på att bli sjuk.Öronen susar och snuvan rinner.Usch! Och vart försvann det fina vädret?
Fredagens kväll tillbringades hemma hos erica med cykling,studsmatta,En massa fnitter,ben&jerry's,sovande hanna,lite mer studsmatta,gurka med dipp,tältbyggande,fnitter,fnitter.Mys mys. Ont i halsen hade jag när jag vaknade hos erica,Vi åt en gof rfukost,kändemig bättre.Drog hem och bestämmde mig för att hoppa träningen.Men sedan fem i två,kände jag mig bättre och åkte till träningen.Som gick bra! Inte för resten, men för mig:)! Och idag har vi också träning fast jag tror jag måste skippa den om jag vill vara frisk till på onsdag..Och det är inte så  himla långt kvar till USM! Jihoo!.Nu ska jag baka tror jag:) Och äta 25 apelsiner,

tjingeling
sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0