NY here i come

Haluu, nu var det länge sen jag skrev men jag har faktist inte haft tid och ork att göra det så det blir ett litet snabbt inlägg nu :P Ja vad ska man säga...:P Igår hade jag mitt föredrag som gick helt okej. Men innan höll jag på att dö...:S Men det gick bra sen. Idag har det varit än lång och tråkigt dag men med mkt flumm och mkt "tecken" (kortspelet) hahah jag och sofia har bästa tecknet xD mohahah. Men nu måste jag gå och sova för att orka gå upp typ 5.30 ska som ni kanske vet till NYC :P ska bli skit skönt.
Ha det bäst
Erica

älskar jordgubbar, kunde inte låta bli att köpa 2 paket :P

Kommentarer
Postat av: Heartcore

Åh, vad sugen jag blev på jordgubbar!

2009-05-20 @ 12:10:10
URL: http://www.heartcore.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0