Stockholm blomstrar

Tjohej! Nu lyssnar jag och hanna på musik och väntar på kladdkakorna samt lagar mat:)! Grisen Erica åkte till New York idag!Asså värsta fina vädret!. Vi fick sluta vid typ halv 12 och det var så härligt.repet var inte så roligt men säkert nödvändigt..
Figge,Clara,Elin,Hanna & jag drog hem till mig och fixade lite picknik och satte oss vif en as hrlig äng ch hade picknik.Mysigt!..ända tills värsta fullis killarna kom.allt är så fint ute nu.Men nu ska vi forsätta med matlagningen:)
Ha det goodie!


sofiia

foto:jag

Kommentarer
Postat av: Erica

hejsan allihoppa! :P kunde tyvar inte lagga in nagot inlagg for att det inte gick att logga in pa datorerna har i stora apple butiken i NY. men jag har iaf det bra har och ska shoppa as mkt idag :D ha det bast Erica

2009-05-16 @ 14:46:12
URL: http://fiancee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0