GLASS

Hej, i förrigår var jag mirre och hanna på stadsteatern och såg anne franks dagbok. Men innan det var vi i gallerian och köpte glass efter det så gick vi till kungsträdgården och hanna och mirre började dansa till folkmusik för att dom spelade det på scenen. Medan jag satt där och as flumma xD sen var vi vid träden. Dom där med rosa blommor och där gick tiden fort för sen gick vi till pk huset till shestore :P och det visade sig att min mamma kände båda ägarna där så jag håller på att tjatar om att jag ska få massa rabatter och sånt men höhö det går inte så jätte bra. Sen åt vi på TGI alltså Friday och sen tittade vi då på teatern efter så hade dom nån typ utstlällning inne i stadsteatern där dom typ hade gjort hela stockholm i miniformat så vi kunde se vår skola :D hahah.

Mirre och Hanna dansar :P

Och glada var dom

Jag

Hahah jag och Hanna hoppar typ in i varandra
ha en fin dag :P
Erica

Kommentarer
Postat av: Ninne!

åå älskar eran blogg!

Kan ni inte skriva lite oftare!!

Ja typ vad ni har gjort i dag och så ja det är så roligt att läsa!

2009-05-07 @ 20:29:26
Postat av: sara

Vilka fina bilder ! :)

2009-06-07 @ 11:49:32
URL: http://saradson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0