Veckan!

hej nu har jag inte skrivit på länge... jag borde skärpa mig!
Men nu sak jag berätta lite om vad min vecka har gått ut på...
ja en massa plugg såklart ja jag har haft mitt föredrag!
det gick sådär jag pratade lite sluddrigt hehe det kan man säga är mitt problem.
men det käns grymt skönt att det är över.
se har jag tagit spruta mot livmoderhalscancer!
jag ska inte ljuga det gör lite ont ja inte ont men det spänner väldigt mycket!
äfter  fick jag ett par ljins hehe om man gnäller så går detXD.....
i dag så har jag varit på min mormor och morfars land ja så där roligt om jag ska vara ärlig.
jag har mest bråkat med min syster!hehe
Juste min kommpis ellen som är en liten twilight nörd hade föredarg om just då twilight!
Ja jag har ju sätt filmen och det är en av det bästa filmerna jag har sätt!
Men jag är lite efter som inte har läst böckerna såäfter skolan så gick jag och köpta första boken hehe så nu nördar jag i twiligt ja en så länga tyvker jag att de är bra!
Här är lite bilder på vad jag har gjort i dag!
      
 ha det gutt kram hanna!


Kommentarer
Postat av: naomi

gillar bilderna :)

2009-05-30 @ 23:27:07
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0